28 29 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini çok hissetmiyorum çok nadir hareket ediyor. Geçen hafta kontrole gittim doktor her şeyin çok normal olduğunu iletti. Bunun için daha öncesinde acile gittim doktor hareket ediyor sen hissetmiyor olabilirsin falan dedi. İyice gerilmeye sinir olmaya başladım 😟