Merhaba 27 nisanda iki farklı markayla (bir gebenin günlüğü ve laboquick) test yaptım ve yumurtlama gördüm pik yapmıştı 3 gün değerlendirdik. Bugün yine aynı saatte iki test yaptım biri koyulaşmış diğeri silik çıktı. (Koyulaşan inovita silik olanda laboquick). Kafam çok karıştı gebelikte yok ne yapmam gerekiyor bilen paylaşabilir mi 3 gün değerlendirdiğimiz için çok kararsız kaldım sperm kalitesi açısından da. Yardımlarınızı bekliyorum kızlar