Zeren27 sezaryen sonrası hemen kabızlık sorunu yaşanabiliyor ağrılı geçiyor karna baskı uyguladıkça dikişlerde ağrıyor bu yüzden ilk zamanlar beslenmenize hep dikkat edin daha çok sıvı şekilde beslenin . Hoşaflar için ne kadar sıvı alsanız hem sütünüz de artar . Doğru emzirme tekniklerini ve mastit olmamak için neler yapılmalı , mastit nedir bunu da araştırın . Aklımdakiler bunlar şuan sağlıkla kucağınıza alın inşallah☺️🌸