YldrmNUR Deletedmom_89 iki isimde ayrı ayrı çok güzel.ilk başlarda söylenmesi zor gelebilir ama insan alışır yine ya
Ebrucar İkisi telaffuz açısından zor bence ama en çok söyleyecek olan sizsiniz tabi seviyorsaniz adıyla yaşasın 💕🌺