Bahar11mucize Mel53 yok hayır ya okadar kanama olmuyo. E bebkdeki lohusa pedini almıştım ben 2 3 tane kullandımmsadece
Sedahoca Mimoza canım ben daha Doğum yapmadım bilmiyorum 🤗 35 haftalığım çantayı hazırladım bezi de ondan aldım 🤗
Nslhnfdn Mel53 Ben sezeryan oldum. Hastanede hasta bezi taktilar sonra da 2 3 kere bebek bezi kullandim sonra normal pede gectim. Iyi ki 30 lira vermemisim ona
Gozdeerdem Mel53 baby me. Markası 10 tane var içinde. Normal pedden daha büyük ve. Kalın işini görür ben bı paket kullandım sonra normal öde geçtim canım .
Elifasell Mel53 kesınlıkle gerek yok ozel de yapıcaksanız kendılerı getırıyo zaten hasta bezı ama sız soylersınız o zaman onlar ıcın daha kolay oluyor gıydırmesı
Kibariye Mel53 onu bilmiyorum ben doğumhanede 3 gün bekledim ve normal doğum şartların hepsi vardı ama bebeğimin kalp atışları çok düştüğü için gece sezeryana aldilar