Selam bende ilk dozu 22+4’ de yaptırdım ikinci doz için ararız dediler aramadılar ve şu an 29 olduk hemşireye söylediğimde geç değil yapılabilir dedi bende çok kararsızım ikinci doz yaptırmalı mıyız doktoruma da soramadım başka doktora sorarsan beni de bilgilendirir misin