Fatma2123 Bende aynı durumu yaşadım hamileliğimin 34.haftasına kadar tansiyon yükselmesi yoktu kontrole gittiğimde hiçbir belirtim olmadığı halde tansiyonumun 16/10 olduğunu görünce şok olduk bi cok kez daha ölçtü doktorum hep aynı çıktı ve hemen hastaneye yatışım yapıldı gebelik zehirlenmesindende şüphelendi doktorum 24 saat idrar toplandı ve şükür sonuçlarım iyi çıktı şimdi 38+4 haftalığız günde 3 adet alfamet ilacı kullanıyorum tansiyon normale biniyo ama hala anlamış değilim neden yükseldiğini