38+0dayim arkadaslar 6 Mayıs’a sezeryan günü aldım ama sanki az once bulaşık makinesi yerleştirirken bacaklarımın yanlarından minik ıslaklık sızar gibi oldu. Az önce tekrar oldu pijamam ıslak bayağı ama çamaşırımda öyle beyaz akıntı yok ve çamaşırımda aşırı ıslaklık da yok tuhaf tarafı direkt pijamama gelmiş. Nasıl anlarım su olup olmadığını?