Kızlar enteresan bir gebelik geçiriyorum haftama göre betam çok yavaş artıyor. Dış gebelik şüphem vardı kendi tahminimce. İnşallah kimyasal olur modundaydım bir kaç gündür açıkçası. Bugün doktora gittim aslında beta değerime göre ultrasonda görünmesi imkansız diyordum ama doktor gördüm dış gebelik değil sadece çok yeni bir oluşum dedi. Geç döllenme mi yoksa? Sata göre 5+5 aslında.
