Serra19 benim sadece 1tane sancı çıkıp tekrar nst tekrar yollamıştı bu sefer 3sancı çıktı ara ara ben hissetmedim sadece altımda baskı vardı ama oda son iki haftadır vardı yatıs dediler ve yarım saatin içinde normal doğum sancısı gibi 3dakika da bi sancı çıktı nst de yine hissetmiyorum deyince sezeryana aldılar acilen 38haftalık 2saat içinde dogumum gerçekleşti (ilki sezeryan olduğu için ikincide mecburi sezeryan)