Havvakc Birisi bana yardım edebilir mi lütfen.8 günlük bebeğim idrarda lökosit 2 . Bu değer çok mu yüksek, doktor saçma sapan şeyler söyledi çöktüm resmen. Başka doktorlara da göstereceğim ama nolur birisi bir şey söylesin
Ruhsar35 Havvakc canım pek bilgim yok ama tek doktorla kalma benim bildiğim enfeksiyon tarzı bişey var galiba ama geçer eğer enfeksiyonsa bence çok üzülme sen tamammı