NerminAyla valla oda doğru ben 30. Hafta yaptım iki kişiyiz yinede ev işi devamlı çıkıyor ben temizli yaptım ev boyası çıktı bı odam boyandı ev dağıldı hastaydım hiçbir şey yapmadım şu aralar amam banane canımdan kıymetli değil diom eşim yaptı o zamn. Şimdi kontrollere giderken ne olur ne olmaz diyip siliom her yeri ama valla bazen gram teprenesim yok karnimizda o kadr ağırlık var boşver yorma kendini sende yapabildin kadarını yap gerisini bırak sanki yapınca bize madalya mi verecekler 🤷♀️