29+4 olduk çok şükür geçiyor zaman artık ve çamaşırlara giriştim bugün resmen belim koptu sabah saat 8 den beri uğraşıyorum nekadar zormuş dinlen yap dinlen yap iyiki başladım yoksa ilerleyen zamanlarda daha kötü olurdum
5 kilo aldık şuana kadar ve buyüzden belim pek dayanmıyor cuma günü kontrolüm var ben normal istiyorum ama doktor bana erken yapacaksın diyip duruyor doğumu bebek iriymiş gelmezse getiririz mecbur dedi ama bakalım bu görüşmede ne Dicek
Siz n’aptınız eşyaları bitirdinizmi çanta nezaman yapacaksınız ben artık yarın başlarım çantaya 30 a geldik💙💙💙