Nur__ Kızlar Bebegin kesedeki Konumuna göre veya nub tesorisine göre falan tahmin yapabilen var mı ? :) 8hafta 5 gunluguz https://hizliresim.com/jg3q4L
seyma281015 Nur__ sadece hissiyatım ve kesenin şekline göre kendi kendime yaptığım bir teoriyle söyleyeceğim. Kız 😄
ozgesta Nur__ Çin takvimi rus takvimi makas bıçak falan hepsini yaptım hepsinde kız çıktı fakat oğlum olacak kesinlikle inanma :)
Bebekim123 Canım benden sana en büyük tavsiye kesinlikle bu tarz hurafelere inanma bende çok baktırdım her yerde mi erkek çıkar kesenin şeklinde annede ki belirtiler de nub teorisinde Çin takviminde burada yapılan kan değişimi bilmem doğum tarihi falan filan herşey de erkek çıktı fakat benim hissettiğim kızdı ve bugün doktor kız dedi 😍 Allah’tan sadece hayırlısını ve sağlıklısını iste şu zamanda sağlıklı bebek dünyaya gelmesi mucize inan Allah gönlüne göre versin
Nur__ Bebekim123 haklısın valla canım. İlk gebelik oldugu için insan heycanlanıyor hevesleniyor bir an önce öğrenmek falan istiyor ☺😊
Bebekim123 Nur__ haklısın canım bende aşırı merak ediyordum herkes erkek diyordu ben kız diyordum aşırı şekilde emin olarak hissediyordum ya bilmiyorum hakikaten de kız çıktı yani Allah herkesin gönlüne göre versin inş.
Nur__ Bebekim123 sabah kusmaların bulantıların falan var mıydı ? Bnm sabah kötü oluyor bulantı kusma vs. Olanlar kız oluyormsda merak ettim
Bebekim123 Nur__ benim hiç bulantım yoktu canım tiroit ilacını aç karnına içince bulantım olmaya başladı sadece
NeslihanOner Canım arkadaşın dediği gibi hiç bi hurafeye inanma yok takvim yok şöyle bulantı yok böyle bulantı dur daha çok küçük ben bile 16. Haftamdayım ikinci gidişim oldu bugün öğrenemedim.
Nur__ NeslihanOner Yok Canım Biliyorumda işte hevesleniyorm ister istemez neyse sabredip görelim bakalım ☺
NeslihanOner Nur__ aynen canım ben de şimdi bir an önce cuma gelsin haftaya diyorum ama sabredecez tabi inşallah bu sefer öğrenebilirim artık üçüncü gidişim olacak
Nur__ ozgesta Sağlıkla Gelsin minik melek inşallah :) Aslında inanmıyorm ama kendimi alıda koyamıyorm ☺
AlininAysesii Ben 18. haftaya gireceğim yarın ama hala öğrenemedim, ayrıca daha bebek belli belirsiz attığın ultrason fotoğrafında, haftanı beklesen daha iyi gibi sanki 😊