İlk dogumumda 15gün sürdü tparlanmam dinlenemedim kaynıma söz yaptılar ben hastaneden cıkıs yaptım görümcemler 8kişi bebelerle eniştelerle geldi otursam oturamadim yatsam yatamadım (kaynanayla beraber oturuyorduk) ikinci dogumumum 6.günündeyim çoktan toparlandım banyomu kendim yapıyorum ilk kızımın banyosunu yapıyorum az çok kıyafetleri topluyorum bolca dinlenme dıs etkenlerin laflarını duyup stres yapmıyorum (kendi evindeyim annem bakıyor) Ana gibi bakan olmaz deyip çekiliyorum 🤣😅