28kbr Kızlar günlerdir iki farklı testle aynı anda test yapıyorum ve yumurtlamayıfa çatlamayı görmüştüm bugün bunu yaptım ve böyle sonuç aldım yani bu yumurtlama mı anlamadım bende bilenler yardım ederse çok sevinirimmm
buse76 Bu lh yani ovulasyon testi canım bazen ayda iki kez yumurtlams olur o yüzden buna güvenme derim erken gebelik al yap belki de şuan yumurtlama döneminde. Olabilirsin
28kbr buse76 evet zaten ovülasyon deniyorum üç farklı markada bunu bugün denedim geçmişti yumurtlama tekrar böyle oldu
buse76 28kbr bence iki kez yumurtlama olmuş lh testinde gebelik şöyle oluyor t kısmı c kısmından daha koyu çıkarsa öyle gebelik oluyor ama t kısmı silik diğeri koyu o yüzden gebelik testi al yap
buse76 28kbr zaten ikisi de aynı koyulukta değil ki yumurtan çatlamış pik olmuş artık siliklesmeye başlamış şuan yumurtlama dönemin yeni bitmiş gebelik öğrenme şansın düşük için rahat etsin istiyosan test al yap
buse76 28kbr Ayn farklı olunca böyle oluyor bende bu testin normal gebeliğini almış bulundum çift çıktı ama erken gebelikte negatif. Çıktı anlamadım bende