susaMom_ Kızlar 1370 gram diye söylendi bana çok düşük geldi ama doktor minyon bir bebek diye bahsetti kendi doktoruma gitmedim henüz onun değerlendirmesi ne olur bilmiyorum sizin bebislerin kilosu nedir çok az mı almış kiloyu 27. Haftalarda 947 gramdı çünkü
YeniGelinMeselesi susaMom_ 30+0 da gittim 1640 gram 42 cm çıktı 1 hafta önde kilosu dendi boylu poslu bir bebek olucak diyor doktorum yani eşimde bende iri yapılıyız boyluyuz belki genetiktir ya çokta düşük değil🌸
Cankuss35 susaMom_ 30+2 de gittiğimde 1650 idi 42 cm di . 5 gün öndeydi Bence normal zaten tamamen doğru kiloyu tespit edemezler kafanıza hiç takmayın kiloyu taktıkça olmaz genetik faktör de önemli suan normal bence
susaMom_ Sermec27 1 hafta gerilik görülmüyor ama beslenmede biraz kötüleştim stresten dolayı iştahım kapandı biraz az almış gibi inşallah toparlariz
susaMom_ YeniGelinMeselesi Kız bebis benimkisi o yüzden de minyon yapısı olabilir dendi de bilemiyorum işte kendi doktoruma sorarım ne yapmam gerektiğini haftaya gideceğim ona da 🥹
YeniGelinMeselesi susaMom_ benim bebişte kız 🙃 ekstra bişey yiyip içmiyorum ama istersen kaşar muz ceviz bunlar bebeğe kilo aldırıyormuş bunlardan tüket her gün faydası olur elbet 😌
susaMom_ YeniGelinMeselesi Ben minyonum eşimde çok uzun boylu değil açıkçası 177 civarında ay valla bilmiyorum bir süre kaşar muz yicem valla 🥹
YeniGelinMeselesi susaMom_ ya bak genetiktir belki ben 175 eşim 190 civarı ve kiloda var iriyiz bizim bebeğin minnoş bir bebek olmasını beklemiyorduk zaten😂 ayrıca önemli olan kilosunun haftasıyla uyumlu olması yani doktorun dediği ne normal diyorsa korkma hiç bu hafta az kg almıştır bir sonraki kontrolde dengelersin ve evet ye onlardan faydası olur bozma moralini kıyaslama kimseyle bebeğini lütfen 😌🥰
susaMom_ YeniGelinMeselesi Biraz üzüldüm kilosundan ötürü az alınca teşekkür ederim yorumlarınız için 🙏🏻🫶🏻
YeniGelinMeselesi susaMom_ üzme üzme kendini toparlar Allahın izniyle sen kaşarını cevizini muzunu ye her gün öyle aman aman bi azlık yok zaten toparlar kendisini bebişko🥰
sariniz13 susaMom_ gayet sağlıklı denildi ama banada tombik geliyor😂 ben biraz fazla yumurta peynir falan yiyorum maşallah o yüzden tombik yolunda 😂
susaMom_ Cankuss35 Ultrasonda görülenin 300gram aşağısıdır diyorum çünkü genelde fazla görülüyor ultrasonda bende 20. Haftadan sonra kilo almadım hiç ilk 20 haftaya kadar 12 kilo aldım sonra midem küçüldü porsiyonları küçülttüm derken 20. Haftadan beridir kilo almıyorum bebekte almıyor demek ki diyorum
sariniz13 susaMom_ evet olabilir 2 yumurta tost yiyorum her gün bazen yumurta yerine 1 ekmek tost yiyorum ekmek fazla tüketiyorum ben ya😂 yumurtayla bile 1 ekmek bitiyor