Melo_06 bende tam 39 haftalık oldum bebek tam aşağıda hani çok kolay olacak çıkması dedi doktor ama ne, sancı ne açılma yok haftaya haftam doluyor artık eğer bu hafta doğmazsa haftaya, suni vericek korkuyorum bebek de ağır geliyor artık çok zorlanıyorum