Nurguull İyi akşamlar. 8+2 deyiz. Dün kahverengi,kırmızıya yakın lekelenme oldu akşama kadar sürdü ve sonrasında durdu. Ağrım falan yok. Doktora gittik korkuttu biraz bizi, normal olmadığını söyledi kanamanın. Aynı durumu yaşayan var mı??
Ebrualp Kahverengi lekelenmem oluyor doktorum olabilir eğer adet gbi sürekli kanaman olursa hemen bekleme gel dedi.progestan kullanıyorum ben ve yatak istirahati.ama sizinkini bilemedim yatın demedi mi?
Nurguull Dinlen dedi ama çalışıyorum yani çok zor . Düşük önleyici iğne falan verdi ama kendi doktoruma ulaşamadım kullanmadım onu da. Lekelenme bugün hiç olmadı ama kokrtum yine de