maviipapatya Sevgili anneler ben de çatı muayenesinden herkes kadar çekiniyordum. Korkmanıza gerek yok 🌸Bugün doktorum kolaylıkla çatı muayenemi yaptı, maksimum 10-15 saniye sürmüştür. Hiç canım yanmadı 😇
Alparslanmom__ maviipapatya gözünüz aydın neguzel darısı bize insllah 🙏 bebeğiniz kanaldami herşey yolunda mı?
maviipapatya Alparslanmom__ Teşekkür ederim her şey yolunda, pek gelen giden yok gibi. Doktorumuzun söylediğine göre 40’ı görürüz 😊 Sizde durumlar nedir
Alparslanmom__ maviipapatya bizim DHA çok yolumuz var 25+3 haftaligiz🫄sağlıkla kucağıniza alirsnz inşallah bebeğinizi🐣🌸
maviipapatya Alparslanmom__ geçen hafta dönmüş demişti ama kanala girdi gibi bir şey söylemedi. Plates topuna oturuyorum çok düzenli olmasa da
Alparslanmom__ maviipapatya anladım umarım herşey gönlünüzce olur bize pozitif doğum hikayenizi anlatırsiniz 😊🌸🐣