Nergiz7 Gyno ferro kullanmasam bişey olur mu ya, çok iğrenç bi ilaç kocaman ve midemi bulandırıyor 🤧 (31+3)
Zynp12 Nergiz7 kan değerlerin düşükse doğum zamanı sıkıntı yaşarsın kullanmak.lazim evet banada tadı kötü geliyor ama yapacak birşey yok
Sedadvc Nergiz7 Ferrum diye küçük shot şişe formu var. Onun tadı da güzel. Hap beni de kötü yaptı, suruba geçtik. Doktorunuza bir söyleyin.
Tuba-M55 Nergiz7 hap kötü olabilir ama bence kullanmaya devam edin çok zorluyor ise sizi doktorunuzla görüşün başka formunu versin ilacın🥺 minnoşlar için demir önemli 🙏
esra_1824 Nergiz7 aç karnına mide bulandiriyosa tok karna icebilirsin demişti eczane..yada öylede kötu oluyorsa doktora söyleyip farklı bişey vermesini soyleyin binbirturlu ilaç var.ya bide bonibon gbi gynoferon tadı güzel bence :):)
Nergizgokce Ya doktor banada verdi demir ilacı gyno ferro sanol diye tum tanidiklarimi kabiz ve bulantı kusma yapmis korkuyorum zaten kusmaktan kabizlikta zor yani onun yerine pekmez ve cekirdekli siyah üzüm kurusu yiyorum öyle desteklemeye çalışıyorum
mineoksuz11 Nergizgokce o bende de aynı şikayetleri yaptı eczaneye sordum ocean markasının kan ilacını aldım onda sıkıntı olmadı
Neslika Nergizgokce gece içtiğimde kabızlık sorunu çözüldü. Yatmadan veya gece su içmeye kalkınca alıyorum
Sevilc Nergiz7 hamilelikte kansızlık çok sorun oluyor demir ilacı en önemli şey kullanmalısınız doktorunuza soyleyin onu icemiyorsaniz ilacınızı değiştirsin Allah korusun doğumda filan sıkıntı olabilir
Momofates Bana da demir ilacı verildi ama ben kullanamıyorum dışardan desteklemeye calısıyorum değerlerim şuanlık iyi sürekli değerlerimi ölçtürüyorum düşerse o zaman kendimi zorlayacağım 🥲
Enfal_06 Nergiz7 günde 2 defa kullanıyorum beni rahatsız etmiyor benim de midemi magnezyum bulandırıyor içene kadar burnumu tutuyorum 🥲