Busra99999
Şimdiki düşünceme göre yatak odamda kalacağım, eşim ve bebekte burada olacak. Doğumdan sonra kalan da oturma odam var L koltuklu orda yatar. Gelen gideni salonda ağırlarız. Ailelerimiz gelir zaten eve. Arkadaşlarımız hastaneye gelip bir süre sonra eve gelirler. Yani bi arkadaşımız doğum yaptığında biz öyle yapmıştık, hastanede ziyaret edip 40ından sonra evine ziyarete gitmiştik.