Kızlarrr ayağımın altında siğil vardı podoloğa gittim yaktırdım vs baya küçülmüştü bitecekti nerdeyse. Sonra hamilelikte hiçbir şey yapmayınca çoğalmış. Şu an 6.5 aylık hamileyim. Senelerdir bitsin diye yapmadığım şey kalmadı daha da çoğalmasın diye il33 kullanacağım. Kullanan ya da hamilelikte siğil tedavisi yaptıran var mı ?