Ecmsrn Selam kızlar doğumum nasipse temmuza denk gelecek eve ziyarete gelenlere ikram olarak çay muhabbetine girmeyi düşünmüyorum zaten hava sıcak olacak limonata soğuk meşrubat vs düşünüyorum yanına neler olabilir açıkçası çok uzun uzadıysa otursunlar da istemiyorum ilk haftalarda lokum alıp tepsiye mi dizsem kuru pasta mı neler olabilir fikirlerinize açığım
Mltm48 Ecmsrn çok yakınlarım haricinde misafir kabul etmeyi düşünmüyorum önce bebekde bende kendimize gelelim ve ortalıkta sürekli gripli insanlar var dikkat etmek lazım son10 gün☺️
Mer3459 Ecmsrn son 73 gün ilk günler kimseyi istemiyorum inşallah kimsede gelmez çocuğumla birlikte vakit geçirmek istiyorum zaten ağrılarım olur ve çocuğumla baş başa her anı yaşamak istiyorum kimseye ikramı yada başka şeyi düşünemem diğer çocuklarımda her gelene yemek koyuyordum neden o kadar uğraşmışım çocuklarımla vakit geçirmemişim sanırım bundan öfkem o yüzden sadece bebeğim ve ben
eceyc314 Ecmsrn ben lokum ve kuru pasta aldıracağım eşime. Gelen olursa hem kahve hemde çayın yanında ikram edilir. Kahve yaparım çoğunlukla gelenlerde uzun kalmaz zaten. Birde çikolata olur yeterli bence.
YeniGelinMeselesi Ecmsrn lohusa şerbeti yanına kurabiye düşünüyorum veya türk kahvesi lokum öyle çay muhabbetine girmeyi istemiyorum uzun kalmasın gelen çünkü hayırlasın dönsün😅 birde eşimle anlaştık kolonya alıcaz eve gelenin ellerine kolonya dökücez ilk başta hoşgeldiniz derken 😁
Ecmsrn semra34_erkan açıkcası bende istemiyorum ilk zamanlar ama illaki gelmek isteyen olacaktır gelen bari çok oturmasın diye bakıyorum
ngksu Kuru pasta-poğaça- hazır açma simit hem doyurucu olur hem temiz olur milföy olur yine sigara böreği sarılabilir yabına da bi salata çeşiti yapılabilir belki bemimde doğumum temmuzda🥲
Ecmsrn ngksu bu kadar fazla çeşit olursa çay muhabbetine de girmem lazım bizim çevre de çay sever bir bardakla kalkmazlar o kadar uzun uzun oturma olsun da istemiyorum dinlenmek istiyorum bebeğime dikkatimi vaktimi vermek istiyorum
Boncukk123 YeniGelinMeselesi evet haklısın çayda insan çok uzun kalıyor inşaAllah gelmek isteyen de önden arar da müsait olmadığımızı belirtebilir ilk 3-4 ay cok kritik gerçekten salgın da cabası her yaz bi salgın geliyor muhakkak keşke düşünceli olsalar da telefonla tebrik etseler sadece
Sevilc Türk kahvesi çikolata ikram ederim diye düşünüyorum. Biraz buzluğa kek, minik kurabiye, sigara böreği filan koydum ama çok o topa girmek istemiyorum
Ecmsrn Sevilc kek börek işin içine girince sanki çaysız olmaz gibi geliyor çay muhabbetine girince de ziyaret gibi kısa değilde oturma gibi uzuna döner diye düşünüyorum
semra34_erkan Ecmsrn vallahi insanlar hijyenik değil çoğusu ben kabul etmiyorum açıkçası 3 yaşında kızımda var riske atamam
canss_96 Ben içli köfte sarma ve kıymalı ıspanakalı patatesli börek yapıp buzluğa atmıştım çok işime yaradılar
Ecmsrn canss_96 kendiniz için mi misafire mi peki kendimiz için birsey atmayı düşünmüyorum buzluğa eşimle birsekilde hallederiz yemeği diye düşünüyorum
Bengo Ecmsrn çok saçma ya asıl gelenin eli dolu gelmesi gerekiyor bu kız zorlanır biz götürelim diye. Böyle şeylere hiç anlam veremiyorum bide cenaze yemeklerini hiçbir zaman anlamadım
Ecmsrn Bengo aynen bende öyle ama artık toplum olarak yapılanın bile arkasından konuşan bir millet olduk
Ecmsrn semra34_erkan bebeğe zaten temas ettirmeyi asla düşünmüyorum kucağa vs de vermeyeceğim uzaktan bakarlar en fazla benim yakınlarım farklı bir ilde onlar zaten gelemez eşimin yakınlarına gelme desem olmuyor saçma sapan şeyleri düşünmek zorunda kalıyoruz işte
canss_96 Ecmsrn ikisi içinde pratik oldu eşim benim yemek konusunda biraz titiz salatasına kadar istiyor çünkü