Kızlar nst sanci cikip hissetmeyen var mi. Biri yazmış hicbisey hissetmemis acilmasi olmus 4 cm doktoru doguruyosun nerdeyse demis. Yani garip illa bi belirti vermez mi. 36.haftamdayim bu hafta gitmeyeceğim kontrole haftaya gidicem gitmek gerekir mi ki ??