48lipastelboya Ttttttttttttt Hastanede açıyorlar üzerine incecik örtü gibi birşey koyuyorlar sadece evde pansuman yaptım bir kaç kez üzerini kuru tutmaya çalıştım birde
Yaseminnny Ttttttttttttt estetik dikisse evde pansumana gerek yok kontrole gidince kendileri bandaji acip son pansumani yapip eve yolluyorlar zaten
Sevilc Ttttttttttttt ben de 6 Mayıs’ta sezeryan olacağım arkadaşım 10. Gün doktor çağırıp yapıyor demişti ama bilemedim
Alan_Yeliz Ttttttttttttt hastaneden çıkarken alındı ve bidaha takılmadı bende pansuman hiç yapmadım yapılmasına gerek yok dediler açık durunca iylesme hemen oluyo
Alan_Yeliz Yaranın üstü kuru kalmasi gerek peçete koyuyodum ben melhem bile sürmedim ilk zamanlar çünkü melhem ıslak sakliyo onu kuru olmuyo temiz dursun yeterli
Gul_se77 Estetik dikiş yapılmıştı bana pansuman hergun yapıyordum 5gün kaldı bandaj Devlet hastanesinde 10gün kalmıştı seni ameliyat yapan doktoruna sorsaydin keske
Yazmelegi_ Ttttttttttttt eve geldim duş aldım çıkardım duş alırken su geçirmez bant yaptım duştan sonra çıkardım bir daha kullanmadım günde 1 kere pansuman yaptım kuru tuttum