Fatimafa ### 9 haftaliklarrr nasil hiss ediyirsunuz?? Bel, sirt agrilariniz var mi? Yoksa anormal olan ben miyim?🙄😃😃
Ysmnpmk Fatimafa bizde yarın 9 haftalık olucaz çok ayakta kalınca bel ağrım oluyor bide mide bulantısıyla baş etmeye çalışıyorum 😑dünden beri tansiyon dusuklugude yaşıyorum bebeğim ben burdayım diye kendini hatırlatıyor sürekli ama varlığına şükürler olsun çekmeye razıyım 🤲🩷