elifdiyorkii Aylardaneda liyanın anlamı çok güzel bence liya ama çevreden bana çok kedi köpek ismi gibi diyen olmuştu🥲
Aylardaneda elifdiyorkii bu çevre zaten başlı başına kafa karıştırır en iyisi kulak tıkamak adene de adem diyorlar mesela
E_Duha Aylardaneda elifdiyorkii bencede ne istiyorsanız onu koymalısınız benim adımda enfal duha 28 yasıma geldim eftal dua efnan eflal doğa eyfal yani 100 kişide 20 kişi ismimi tek seferde anlayıp doğru diyor 😅
Aylardaneda elifdiyorkii herkesin fikrine saygı duymayı öğrenmemiz gerekiyor toplum olarak en çok sıkıntımız bu