MerveAvarDnmez Merhaba arkadaşlar Bursa Uludağ üniversitesinde Doğum yapan var mı varsa memnun kaldınızmı çok merak ediyorum ben orda doğum yapıcam riskli gebelik olduğu için şartları fln nasıl doğumhanesi hemşireler nasıl davranıyor merak ediyorum??