5 buçuk aylık bebeğim var geçmeyen hırıltısi var kaç kere doktora götürdüm sürekli burnunu temizleyip ventolin de veriyorum bronşitten yatmıştık ama ciğerlere inmemisti götürüyorum tekrar sıkıntı yok cigerlerde diyorlar çok rahatsız oluyorum eminim bebeğimde oluyordur bunu yaşayan ve bir şekilde atlatan var mı acaba ?