Nurseda3434 Ben isim olarak Kayla istiyorum ama çevrem ve akrabalarım hiç güzel değil değiştir diyorlar sizce nasıl bana fikir verebilir misiniz kız isimlerinde😊
nununundunyasi Nurseda3434 tabii ki sizin kararınız benim nezdimde yunanca kökenli bir isim olduğu için biraz geri plana atardım herhalde. Anlam olarak güzel ama 😊
Serendipity16 Nurseda3434 bi tane kitapta karakterdi galiba o aklıma geldi anlamı da güzelmiş koyulabilir bence böyle isimler çoğaldı zaten karsu ismi de güzel bence
nununundunyasi Nurseda3434 bir kızım olsaydı açıkçası adını Eylül Sare koymak isterdim çocukluğumdan hayalimdi o derece 😊🌸