Dh52 arkadaşımda sizinle benzer süreçleri yaşadı, 11. haftasında senklaj oldu, bebeği sağlıcakla doğdu, dikiş sonrası hiç iş yapmadı, bol bol dinlenmeli geçti, yattığı için coraspirin hap kullandı, vücut hareketsiz kaldığı için pıhtılaşma bozukluğu olmasın diye, kontrollerinide aksatmadı, gayet güzel ilerledi