1017m Gebeliğimi yeni öğrendim.4 haftalık hamileyim.Beta artışı iyi.Ancak belimde çok ağrı var.Biraz korkutuyor yeni hamilelerde bu ağrılar oluyor mu ?
Annelikmghb 1017m hayırlı olsun keseyi gorene kadar mümkün olduğunca dinlen yat yerlesme ağrısı rahim kabul etmeye calisiyor cok dikkat et
EmirVS 1017m kesinlikle çok normal endişelenmeyin. Ben normalde adet olunca da ağrıyordu belim hamile kaldığım ay çok çok daha fazla ağrıyordu ama normalmis
Rara 1017m ben de sizin gibi ilk 5 haftalık süreçte bel ağrısı yüzünden kas gevşetici sürdüm sürekli sıcak su torbası yaptım tabi bunlar hep zararlıymış hamileliğimi bilmiyordum, hatta bir ara fıtık değil bence kuyruk sokumum kırıldı diyordum eşime 😅 şu an 9 haftalık olmak üzereyiz ara ara hala ağrım oluyor çok yürüdüğümde veya iş yaptığımda ama ilk zamanlar kadar değil çok şükür bol bol dinlemelisiniz içiniz rahat olsun ☺️
perihankrkya 1017m 14+4um canm 3gundur belim agriyor ara ara suanda da ağrıyor uzanıyorum agri olunca sonra geciyor
numix Ben 10. haftadayım benim de bu hafta başladı. Doktora sordum dedi vücut değiştiği için çok normal ama belin ağrıdığı zaman dinlen bol bol çok da hareketsiz kalma.
Eda0705 Bel ağrısı, karın kasık ağrısı olur. Normal. Korkulcak bir durum değil. Dayanaılmayacak bir ağrı , çok kanama olursa doktora gidersiniz. Onun haricinde normal😊
1017m Rara Çok teşekkür ederim dinlenmeye devam edeceğim.Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🌸