Melike_melek Asmklc 37+3 bende 16 17 kilo aldım bebekde içinde 3800 bu perşembe doğumum var 2 gün kaldi 🥹🩵
Hulo2105 Asmklc 23+3 6 kg. Normal yeme düzenimdeyim kahvaltı dışında ekmek yemem. Yağlı kızartma vs yemem ama gene de aldım. Belki hareketsizliktendir. Havalar tam iyi oluyor yürüyüş yapıcam tekrar kötüleşiyor. Hedefim 12 kg almak bakalım.
mor_menekse Asila_arzu ya bende 27 haftalık oldum. 8 kilo aldım. Doktor birşey dedi mi size çok aldın vs . Benim ki biraz moralimi bozdu. İlk hamileliğim de 8 kilo ile doğum yapmıştım. Araları çok yok diye bunda hızlı aldım gaiiba
Nurhannnte Haftadayım kilo almamışım. Ama göbeğim çıktı yani nasıl oldu bilmiyorum pantolonları da rahatça giyemiyorum.
SrpYlmz Nurhannnte bebisin büyüyor o kilo alıyor rahim büyüyor suyun artıyor plesanta büyüyor ondan canım bende 22+6 yım 1 kilo aldım ama daha önceki alt grubumun hiç biri karnından olmuyor bebisimin kilosu güzel önemli olan zaten onların kilo alması
Berivan2115 Nurhannnte bende ilk aylarda kilo almak yerine kilo veriyorum fakat 18-20.haftalardan sonra yavaştan almaya başladım doktorum da bunun olabileceğini söyledi. Bebişin kilosu iyiyse hiç sıkıntı yok 😌
Gokce321 29+1 18 kilo aldım nasıl oldu bende bilmiyorum almak istemiyorum kafama takıyorum ama az da çokta yesem kilom hep yukarı çıkıyor
Zehraadnn Gokce321 metabolizma zayıftır belki bende senim gibiyim metabolizmam çalışmıyor tuvalete 3 4 günde 1 gidiyorum o da hızlı kilo alımı yapıyor olabilir
Cansu__1997 Melike_melek sağlıkla gelsin nasıl beslendiniz benim ilk bebeğim 2735 doğdu 2400 düştü sanki gebeliğimde nasıl.beslenmem gerek bebek kilo alsın diye
Dlar Asmklc teşekkür ederim ama Hollanda’da yaşıyorum burda 2 kilo bile alsan müdahale edilmesi gerektiğini düşünüyorlar şekerde çıktı doktorlar çok baskı yapıyor diyet yapıyorum korkuyorum
Mihrimer 13 hafta 5 kilo aldım😅 44 ile hamile kalmıştım ve çok yiyen biri değildim. Daha ilk haftalardan iştahım açıldı ondan bu kadar aldım🥰