4147 Kızlar regl ağrısı ile yerleşme ağrısını nasıl ayırabilirim? Reglime 6 gün var ve kasık ağrısı yaşıyorum
minismom 4147 ayıramazsın ikiside aynı agrı hatta adet gunu o kadar cok agrım oldu ki adet olcam diyip ped koymustum ama olmadı 2 gun sonra test yaptım pozitif ikiside benzer agrı yani
Guzelanne56 4147 malesef onu anlayamazsınız ikisi de aynı belırtı adet dıye bekleyıp gebelık cıkabılır hıc bır farkı olmuyor pek
Zeehra954 minismom peki kanamayi nasil ayira bilirim🥹2gün önce test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı ama bugun kan geldi bilemiyorum regl mi yerlesme kanamasi mi
minismom Zeehra954 cok geldiyse ve kırmızıysa adettir yerlesme daha acık oluyomus sanırım sadece peceteye silince geliyo diye biliyorum ben yerlesme kanaması yasamadım tam net bilmiyorum