Nergislyssa dogurangaplumba hahahaha ay kız güldürmeyin , sırt ağrısı başladı aşırı derece de ölcek gibiyim
dogurangaplumba Nergislyssa vallahi basına gelcek bak 🤣🤣 kızzz saat 10 olmuş ilk kez bu saatte uyanığım uyumaya korkuyorum 🤣
Nergislyssa Fatma44 dün düzenli sancım çıktı doktor hissetmediğimi söylediğimde çok tuhaf dedi sonra serum verdi kuzum işte tekrar nstye baktı onda da düzene girdiğini görünce eve yolladı
Fatma44 Nergislyssa geçmiş olsun inşallah zamanında sağlıkla alırız kucağımıza.benim sancı çıkmadı herşey normal bu gidişle 38i görürsün haftaya cuma nst için tekrar gidicem