Busra_27_34_ benimde ilk kızım bu kızıma göre sakindi sadece babasının sesini duyunca karnımı delip geçecek gibi olurdu babası yokken ufak tefek hareketler olurdu ama bu kızım komple yaramaz asla durmuyor hele oturayım yada uzanayım gözümden yaş geliyor hareketlerden hele geceleri midemle ne derdin var yani ittirip tekmeliyorsun midem sana ne söylemiş olabilir dışarı çıktığımda idrar kesemle kavga ediyor kardesime hareketlerini atıyorum abla icinde ciddi bir tartısma var acaba kim haklı diyor 🤣🤣🤣🤣