Basak inşallah bu sefer tutunur mucizeniz😍transfer olduktan sonra odaya kadar yürüyerek geldim benimle transfer olan kişi sedyeyle gitmek istemiş onun olumsx olmustu.iki gün iş falan yapmadım sadece yürüyüş yaptım evin içinde sık sık,kabız olmamak için lifli gıdalarla beslendim, her gün bir avuç kadar kavrulmams tuzsuz kabak çekirdeği ve avokado yedim.iki günfen sonra normal gündelik yaşantıma döndüm anı hareketlerden egilmekten yukarı uzanmaktsn uzak durdum