Bende ilk gebeliğimde yaşadım hemde hamilelik boyunca basur memesi falan oldu hatta çok kötüydü doğumdan sonra geçti ama bu hamileliğimde tekrar başladı bende her sabah kahvaltıma kuru kayısı ve incir dahil ettim ceviz eşliğinde birde gün içinde kiviyi kabuğuyla yiyorum ve bol su içmeye çalışıyorum iyi geldiğini düşünüyorum zaten sorun kabız olmakta kabız olmadığımız sürece kanama basur vs olmuyor geçmiş olsun umarım dediklerim size de iyi gelir