Kızlar 31 haftalık hamileyim ama bu haftama kadar da hep kabızdım çok çektim kabızlıktan dünden beridir ishal durumu başladı bende ve midem öyle ekşi ki sanki avuç avuç limon tuzu yutmuşum gibi sabah 7 de karın ağrıma kalktım normal midir sizce kayısı yemiştim 4 tane önceden de yemiştim etkisi yoktu ama bu biraz değişik geldi bana