alinsmom_ Kız bebeğe hamileyim. 20+0 dayım. Kalçamın hemen altında başlayan kırmızı çatlaklar oluşmaya başladı. Bunu yaşayan var mı? Yağ kullanıyorum tamamen geçebilir mi sizce ?
Serpil_07 alinsmom_ yağ ve kremimiz varsa kullanmayı ihmal etmeyin ve bolca su tüketin. Ben de devamlı yağ kullanmama rağmen çatlaklarım oluştu cilt yapısı ve genetik faktörler çatlama konusunda etkili maalesef vücut çatlamaya meyilli ise yapacak bir şey yok.
metemom_ alinsmom_ canım benim vücudum çatlağa çok yatkındı mamaaura kullanmaya başladım eski çatlaklarımda bile etkisi oldu fiyatı da uygun bakmak istersen
surmene-1967 alinsmom_ bende öncesinde vardı gebelikte de oluyor bioil kullandım hiç bi işe yaramadı saldım olursa olsun artık napıyım😃
alinsmom_ Serpil_07 aslında annem de hiç olmamış krem bile hiç kullanmamış yani o yüzden genetik olarak hiç olmaması lazım çünkü hamilelik sürecim de ona benziyor ama değişiklik gösterebiliyor demek ki teşekkür ederim🩷🌸
alinsmom_ Aabbccc Ben lierac ve mustelanın sabah ayrı gece ayrı krem gibi yağı var onları kullanıyorum canım. Bir de Nivea sıkılaştırıcı hem nemlendiriyor hem de sıkılık açısından memnunum . Cerave nemlendirici de alıp kullanmaya başlıcam onun da iyi olduğunu duydum 🌸🩷