Ilaç ve çatlatma iğnesiyle hamile kalmaya çalışıyorum.pcosluyum.Duphaston kullanıyorum daha önceki aylarda ilaç bittikten 5 gün sonra 6 gün sonra adet oluyordum.Geçen ay ilaç bitti 8. gün adet oldum.Bu ay ilaç biteli 8 gün oldu ama hala tık yok. 3 gün önce hatta kasıklarımda ağrıda varki sonra azaldı.Biraz tedirgin oldum.internetde de araştırdım 10 gün beklemek gerekiyor diyor.Kullanan oldu mu?