Ftmsre Tuba_1996 kesenin şekline göre fasülye gibiyse kız yuvarlaksa erkek derler benim bir kızım var şimdi oğlum olacak inşallah ikisinde de kese şekli fasülye gibiydi hurafeler tutmadı 😅
Annelik_yolunda Tuba_1996 tuttu birkaçı. aşermelerim hep turşu çeşitleri oldu . bide sürekli tatlı yeme isteğim var. Göbeğim sivri ve karnım aşağıdan büyüyor. Erkek bebek anneyi güzelleştiriyormuş 😂yüzume nur inmiş diyorlar 🥰cinsiyetimiz erkek
Ftmsre Sevvalll42 öyle bile olsa yine tutmuyor ikisinin kesesi de fasülye gibiydi biri kız biri erkek 😅