Busracecen Sezaryen oldum gaz yapmam gerek ama yapamıyorum önerisi olan yarın çıkmam için hastaneden bebek yaptı bi ben yapamadım ağrım çok var yapamiyorum
kubraytekinayan Busracecen gaz derken canım büyük tuvaletinimi yoksa normal gaz mı ? Ben gazımı yaptım ama büyük tuvaletimi henüz yapamadım biran önce onuda yapabilseydim 🤦♀️ dün oldum bende sezeryan
Busracecen kubraytekinayan bende dün oldum bilmiyorum nazar değmesin şuan birseyik yok gibi Allaha şükürler olsun kaysi hoşafı yaptı annem ilaç larima başladım belki o kesti ağrıyı bilmiyorum yürüyorum canim acısa bile evde tur atiyorum