Kubrakstr benım kız baş asagı ellerıyle rahımımı gıdıklıyor hep buyuk ihtimalle hala ole benım kızlar hep genelde bas asagı olur ve ole doguma gıderım cunku evde hep egılıyorum hep temızlık bısılerle uğraşıyorum buda bebegı baş asagıya dönduruyomus ayakları hep bel tarafında canım acıtıyor 25+5 zaten 24 haftalıkken gıttımde bas asagı ayaklar yukardaydı 🥹