Hanımlar benim doğumuna çok var ama yine de merak ediyorum şehir Hastanesi’nde sadece iki kişilik mi odalar var ben tek başıma kalmak istesem ücretini versem yine de odalar 2 kişilik mi oluyor bide zaten süsleme izni verilmiyormuş çok saçma buldum şahsen neden tek kişilik oda yok önceden veriliyormuş
Yada kontrole şehir hastanesine gidip özelde doğum yapan varmı zaten asistan doktorlar aşırı azarlıyor sinir oluyorum her gittiğimde 🙄