Nioli yağı beni rahatlatıyor ama sadece günlük olarak. 4 haftalık hamileyim çoğu doktor özellikle seyahatlerde öneriyor hamilelere ama bazısı da kullanmayın diyor o yüzden gönül rahatlığı ile kullanamıyorum. Normalde 3 damla damlatıyordum ama hamilelikte 1 damla.
Bilgisi olan var mı bu konuda??