Hgulsen3 canım 20 gün önce 2 sezeryan ı oldum. Bnce toparlanma daha kolay oldu. İlk yürümeyi yaptıktan sonra saat başı kalkıp yürüdüm bol bol su ve kahve içtim evde beni bekleyen 2 yaşında bir bebeğim daha vardı ve bnden ilgi bekliyordu. 2 gece hastanede kaldım 3 gün sabahtan eve geldiğim gibi hem çocuğum ile ilgilendim hemde ev işlerini yaptım. Elbette ağrı sıfır dı diyemem ama çocuklar ile ilgilenir iken inanın nasıl geçiyor günler anlamadım bile. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. 🙏