Babymom07 Arkadaşlar hamilelikte ilaç kullanmak hiç istemiyorum ama balgamım var ve atamıyorum kusacak gibi oluyorum aranızda balgam söktürücü kullanan oldu mu? Eritme vs
Nur3955 Babymom07 benım dr bi ilaç verdi adı nac 600 mg baya iyi geldi çok çıkarttım yarı kutu ıctım aslında yarı da bırakmamak gerekmiş daha kotu yapabiliyormuş balgamlı öksürükten istifra ediyordum sarı su şeklinde dr sor bi istersen yinede danış
Babymom07 Eminekvnlk çok geçmiş olsun grip falan değilim ama balgam oldu kaldı bronşlarım soğuk su içiyordum sanırım ondan :(
tubaysima İbrahim Saraçoğlu dut kurusu çayı tarifini içmiştim ben balgamın rengini hemen yeşilden beyaza çevirmişti YouTube da tarifi var. Normalde günde iki bardak ben ne olur ne olmaz hamileyim diye bir bardak içtim