Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
36. 37. Haftada Doğum yapanlar bakabilir mi👋🏻
Mv00
Hanımlar 36. 37. Haftada sezeryan Doğum yapan sıkıntı yaşayan oldu mu yada tanıdığınız oldu mu
Mv00
??
Mv00
Kimse Yok mu
deryaltn
Ben 36+4 te doğum yaptım 10 gün önce çok şükür hiç sıkıntı olmadı
Mv00
deryaltn
çok teşekkür ederim bi cevap veren oldu sağolun
deryaltn
Rica ederim kusura bakmayın geç oldu biraz bebek olunca 😊